jKáldy

egyedi ötvösékszerek

Rólam

_bbf7690_logo1.jpgMár egészen kicsi koromban szerettem az otthon talált drótokból mindenfélét hajlítgatni. Később rájöttem, hogy készíthetnék belőlük akár ékszereket is... Pár kitérő után most már nem csak drótokból alkotok, sok új techikát is elsajátítottam - amiért ezúton is köszönet illeti a tanáraimat a pforzheimi Goldschmiedeschule-ban. 

Egy ékszerbolt előtt elsétálva többnyire csak a csillogást látjuk, a gyönyörű, fényes ékszereket, a szépen berendezett üzletet... Természetesen a háttérben nagyon sok, kevésbé szép és csillogó folyamat zajlik, néhány kemény fizikai munkát kíván, olajos szerszámokkal, vérrel és verejtékkel - utóbbiakat nem csak a drámai hatás miatt említem, kezdőként elég sok ragtapaszt fogyaszt az ember. ;)

Amellett, hogy szeretném bemutatni a készülő munkáimat, arra gondoltam, kicsit beengedlek Benneteket a színfalak mögé is, hátha Ti is érdekesnek látjátok azt, ami engem megfogott ebben a szakmában.

A bejegyzés trackback címe:

https://jkaldy.blog.hu/api/trackback/id/tr2615685936

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

jKáldy

Ékszerek, szerszámok, technikák, sikerek és melléfogások. Ha tetszik, viseld! :) Ha érdekel, hogy készült, megmutatom, nézz körül!

süti beállítások módosítása